Ogłoszenie archiwalne
Asystentka/Asystent Biura i Zarządu
Białystok, podlaskie, Polska
data dodania: 2019-01-24 12:10
oferta: Oferuję pracę - jestem pracodawcą
ogłoszeniodawca: Firma / Agencja pośrednictwa
Rodzaj pracy : stała | Forma zatrudnienia: Umowa o pracę | |
Wymiar zatrudnienia: pełny etat | ||
Wysokość wynagrodzenia: Do uzgodnienia |
Infinity Group Sp. z o.o. to lokalna firma technologiczna, zatrudniająca już ponad 100
fantastycznych osób, wspólnie realizujących projekty IT dedykowane klientom
polskim jak i zagranicznym. W tej chwili do naszego zespołu poszukujemy osoby,
która zadba o organizację pracy naszego biura oraz wesprze Zarząd w działaniach
organizacyjno-administracyjnych
Twoje Zadania:
- obsługa sekretariatu
- koordynacja codziennej pracy biura (zgłaszanie usterek, kontakt z administratorem biura)
- współpraca z dostawcami - art.biurowe, spożywcze, kurierzy, drukarnie itp
- sporządzanie zlecanych przez Zarząd raportów, zestawień i prezentacji
-organizacja podróży służbowych, spotkań biznesowych, wyjazdów na targi i konferencje
- czynny udział w spotkaniach biznesowych, targach i konferencjach
- obsługa korespondencji, koordynacja obiegu dokumentów
- wsparcie tłumaczeń zleconych przez Zarząd
- współpraca z działem księgowości, hr i pr
Nasze Oczekiwania:
- warunek konieczny: bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- nienaganna kultura osobista
- znajomość przynajmniej na poziomie dobrym MS Outlook, Excel, Word i Power Point
- czynne prawo jazdy kat.b
- nienaganna kultura osobista
- komunikatywność
Co na Ciebie czeka?:
- stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- pakiet benefitów (dofinansowanie karty Multisport, pakietu medycznego, kursów
językowych, szkoleń zawodowych)
- praca w atmosferze szacunku
Dołącz do nas i wyślij swoje CV na adres job@i-g.pl z nazwą stanowiska w temacie.
Zapoznaj się z klauzulą dotyczącą przetwarzania danych osobowych
fantastycznych osób, wspólnie realizujących projekty IT dedykowane klientom
polskim jak i zagranicznym. W tej chwili do naszego zespołu poszukujemy osoby,
która zadba o organizację pracy naszego biura oraz wesprze Zarząd w działaniach
organizacyjno-administracyjnych
Twoje Zadania:
- obsługa sekretariatu
- koordynacja codziennej pracy biura (zgłaszanie usterek, kontakt z administratorem biura)
- współpraca z dostawcami - art.biurowe, spożywcze, kurierzy, drukarnie itp
- sporządzanie zlecanych przez Zarząd raportów, zestawień i prezentacji
-organizacja podróży służbowych, spotkań biznesowych, wyjazdów na targi i konferencje
- czynny udział w spotkaniach biznesowych, targach i konferencjach
- obsługa korespondencji, koordynacja obiegu dokumentów
- wsparcie tłumaczeń zleconych przez Zarząd
- współpraca z działem księgowości, hr i pr
Nasze Oczekiwania:
- warunek konieczny: bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- nienaganna kultura osobista
- znajomość przynajmniej na poziomie dobrym MS Outlook, Excel, Word i Power Point
- czynne prawo jazdy kat.b
- nienaganna kultura osobista
- komunikatywność
Co na Ciebie czeka?:
- stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- pakiet benefitów (dofinansowanie karty Multisport, pakietu medycznego, kursów
językowych, szkoleń zawodowych)
- praca w atmosferze szacunku
Dołącz do nas i wyślij swoje CV na adres job@i-g.pl z nazwą stanowiska w temacie.
Zapoznaj się z klauzulą dotyczącą przetwarzania danych osobowych
Tagi:
zobacz zdjęcia
Informacje o ogłaszającym
Obserwuj ogłoszenie
Wyślij znajomemu
Zgłoś naruszenie
Drukuj to ogłoszenie
1170 wyświetleń
numer ogłoszenia: 1530593