Strona główna>
Praca>Obsługa klienta, call center>szukam pracownika>Customer Relationship Specialist
Ogłoszenie archiwalne
Customer Relationship Specialist
Białystok, podlaskie, Polska
data dodania: 2022-05-19 17:53
oferta: Oferuję pracę - jestem pracodawcą
ogłoszeniodawca: Firma / Agencja pośrednictwa
Rodzaj pracy : stała | Forma zatrudnienia: Umowa o pracę | |
Wymiar zatrudnienia: pełny etat | ||
Wysokość wynagrodzenia: Do uzgodnienia |
Photon Entertainment to jeden z najprężniej rozwijających się start-up’ów w Europie Środkowo-Wschodniej. Tworzymy roboty edukacyjne i kompleksowe zestawy dla nauczycieli, które pozwalają wprowadzać nowe technologie na lekcje i modernizować przestarzałe metody nauczania. Pracujemy z Partnerami na 6 kontynentach a nasze produkty trafiły już do ponad 70 krajów.
Szukamy kontaktowej osoby, która dołączy do naszego zespołu jako Customer Relationship Specialist!
Rola:
Jako Customer Relationship Specialist będziesz odpowiadać za pierwszą linię kontaktu z klientami (nauczycielami, dyrektorami placówek edukacyjnych, dystrybutorami i resellerami). Twoje zaangażowanie w komunikację pozwoli budować długotrwałe i silne relacje między naszą marką a jej odbiorcami, a dbałość i staranność w działaniach operacyjnych umożliwi firmie wzmacnianie pozytywnego wizerunku i szybszy rozwój na rynkach międzynarodowych.
Twoje zadania:
• obsługa klienta – za pośrednictwem maila, telefonu, social media oraz innymi kanałami,
• pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów,
• obsługa zgłoszeń serwisowych i reklamacyjnych,
• udział w działaniach marketingowych oraz targach i konferencjach w kraju i za granicą,
• wsparcie działu sprzedaży i marketingu w działaniach operacyjnych,
• wsparcie w prowadzeniu szkoleń produktowych (w języku polskim i w języku angielskim),
• realizacja komunikacji mailowej podnoszącej stan wiedzy Partnerów nt. produktów firmy,
• przygotowywanie instrukcji i regulaminów,
• prowadzenie ewidencji sprzętowych,
• koordynowanie wypożyczeń sprzętowych od strony formalnej i logistycznej,
• pakowanie i realizacja wysyłek.
Wymagania:
• znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
• umiejętność biegłej obsługi komputera (w tym MS Office) i urządzeń mobilnych,
• wysoka przyswajalność nowych zagadnień i technologii,
• wysoka inteligencja emocjonalna, empatia, łatwość w nawiązywaniu relacji,
• elastyczność, zdolność realizacji wielu zadań jednocześnie i umiejętność ich priorytetyzacji,
• umiejętność rozwiązywania problemów i przekazywania jasnych informacji,
• dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, sumienność i dokładność,
• czynne prawo jazdy kategorii B.
Mile widziane:
• doświadczenie w pracy w obsłudze klienta, organizacjach studenckich, wolontariatach.
Oferujemy:
• możliwość wprowadzania w życie swoich pomysłów,
• nieformalną atmosferę i komfortowe biuro,
• bezpłatne zajęcia z języka angielskiego,
• prywatną opiekę medyczną LuxMed,
• dofinansowanie Benefit MultiSport,
• umowę o pracę.
Brzmi ciekawie?
Wyślij CV na adres: praca@photon.education
W tytule wiadomości podaj nazwę stanowiska. Nie zapomnij o dopisku o ochronie danych osobowych.
https://photon.education/praca
Szukamy kontaktowej osoby, która dołączy do naszego zespołu jako Customer Relationship Specialist!
Rola:
Jako Customer Relationship Specialist będziesz odpowiadać za pierwszą linię kontaktu z klientami (nauczycielami, dyrektorami placówek edukacyjnych, dystrybutorami i resellerami). Twoje zaangażowanie w komunikację pozwoli budować długotrwałe i silne relacje między naszą marką a jej odbiorcami, a dbałość i staranność w działaniach operacyjnych umożliwi firmie wzmacnianie pozytywnego wizerunku i szybszy rozwój na rynkach międzynarodowych.
Twoje zadania:
• obsługa klienta – za pośrednictwem maila, telefonu, social media oraz innymi kanałami,
• pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów,
• obsługa zgłoszeń serwisowych i reklamacyjnych,
• udział w działaniach marketingowych oraz targach i konferencjach w kraju i za granicą,
• wsparcie działu sprzedaży i marketingu w działaniach operacyjnych,
• wsparcie w prowadzeniu szkoleń produktowych (w języku polskim i w języku angielskim),
• realizacja komunikacji mailowej podnoszącej stan wiedzy Partnerów nt. produktów firmy,
• przygotowywanie instrukcji i regulaminów,
• prowadzenie ewidencji sprzętowych,
• koordynowanie wypożyczeń sprzętowych od strony formalnej i logistycznej,
• pakowanie i realizacja wysyłek.
Wymagania:
• znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
• umiejętność biegłej obsługi komputera (w tym MS Office) i urządzeń mobilnych,
• wysoka przyswajalność nowych zagadnień i technologii,
• wysoka inteligencja emocjonalna, empatia, łatwość w nawiązywaniu relacji,
• elastyczność, zdolność realizacji wielu zadań jednocześnie i umiejętność ich priorytetyzacji,
• umiejętność rozwiązywania problemów i przekazywania jasnych informacji,
• dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, sumienność i dokładność,
• czynne prawo jazdy kategorii B.
Mile widziane:
• doświadczenie w pracy w obsłudze klienta, organizacjach studenckich, wolontariatach.
Oferujemy:
• możliwość wprowadzania w życie swoich pomysłów,
• nieformalną atmosferę i komfortowe biuro,
• bezpłatne zajęcia z języka angielskiego,
• prywatną opiekę medyczną LuxMed,
• dofinansowanie Benefit MultiSport,
• umowę o pracę.
Brzmi ciekawie?
Wyślij CV na adres: praca@photon.education
W tytule wiadomości podaj nazwę stanowiska. Nie zapomnij o dopisku o ochronie danych osobowych.
https://photon.education/praca
zobacz zdjęcia
Informacje o ogłaszającym
Obserwuj ogłoszenie
Wyślij znajomemu
Zgłoś naruszenie
Drukuj to ogłoszenie
374 wyświetleń
numer ogłoszenia: 1713934