Strona główna>
Praca>Sprzedaż, handel>szukam pracownika>Doradca techniczno-handlowy ds. maszyn rolniczych i sprzedaży części, język angielski
Ogłoszenie archiwalne
Doradca techniczno-handlowy ds. maszyn rolniczych i sprzedaży części, język angielski
Białystok, podlaskie, Polska
data dodania: 2020-10-12 10:52
oferta: Oferuję pracę - jestem pracodawcą
ogłoszeniodawca: Firma / Agencja pośrednictwa
Rodzaj pracy : stała | Forma zatrudnienia: Umowa o pracę | |
Wymiar zatrudnienia: pełny etat | ||
Wysokość wynagrodzenia: Do uzgodnienia |
AB GROUP jest dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży maszyn rolniczych i budowlanych. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży maszyn rolniczych na terenie kraju. Jeżeli jesteś pełen entuzjazmu do pracy, znasz rynek maszyn rolniczych i jesteś komunikatywny, z pewnością znajdziesz wśród nas miejsce dla siebie. Czekamy na osoby, które wniosą do firmy swoją energię i zaangażowanie.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:- kontakt z istniejącymi kontrahentami- aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów- budowa i rozwój sieci dystrybucyjnej- przygotowywanie ofert handlowych- obsługę klientów poprzez kontakty telefoniczne, mailowe oraz bezpośrednie spotkania- koordynacja procesu sprzedaży
Od kandydatów oczekujemy:- gotowości do zdobywania nowych kompetencji (bardziej zależy nam na tym, ile możesz się nauczyć, niż na tym co już umiesz)- dobrej znajomości maszyn rolniczych- dobrej znajomosci języka angielskiego- atutem będzie doświadczenie w dziale sprzedaży, idealnie w sprzedaży zagranicznej (eksport, import) lub w branży rolniczej- dużej ilości energii i pozytywnego nastawienia do pracy- dobrej znajomości MS Office- bardzo dobrej organizacji pracy własnej- otwartości, komunikatywności i kreatywności w rozwiązywaniu problemów- determinacji i nastawienia na wynik
Co oferujemy:- stabilne zatrudnienie i umowę o pracę- atrakcyjne wynagrodzenie - bycie częścią dynamicznie i konsekwentnie rozwijającej się organizacji- pracę zgodnie z japońską filozofią zarządzania LEAN, standardami 5S i według zasady - każdego dnia robimy mały krok do przodu- możliwość rozwoju i realizacji własnych pomysłów- możliwość realnego wpływu na swoją pracę- system szkoleń wewnętrznych z potrzebnych narzędzi pracy (głównie pakiet MS Office)- szkolenia produktowe poza granicami kraju
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez AB Group z siedzibą w Białymstoku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:- kontakt z istniejącymi kontrahentami- aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów- budowa i rozwój sieci dystrybucyjnej- przygotowywanie ofert handlowych- obsługę klientów poprzez kontakty telefoniczne, mailowe oraz bezpośrednie spotkania- koordynacja procesu sprzedaży
Od kandydatów oczekujemy:- gotowości do zdobywania nowych kompetencji (bardziej zależy nam na tym, ile możesz się nauczyć, niż na tym co już umiesz)- dobrej znajomości maszyn rolniczych- dobrej znajomosci języka angielskiego- atutem będzie doświadczenie w dziale sprzedaży, idealnie w sprzedaży zagranicznej (eksport, import) lub w branży rolniczej- dużej ilości energii i pozytywnego nastawienia do pracy- dobrej znajomości MS Office- bardzo dobrej organizacji pracy własnej- otwartości, komunikatywności i kreatywności w rozwiązywaniu problemów- determinacji i nastawienia na wynik
Co oferujemy:- stabilne zatrudnienie i umowę o pracę- atrakcyjne wynagrodzenie - bycie częścią dynamicznie i konsekwentnie rozwijającej się organizacji- pracę zgodnie z japońską filozofią zarządzania LEAN, standardami 5S i według zasady - każdego dnia robimy mały krok do przodu- możliwość rozwoju i realizacji własnych pomysłów- możliwość realnego wpływu na swoją pracę- system szkoleń wewnętrznych z potrzebnych narzędzi pracy (głównie pakiet MS Office)- szkolenia produktowe poza granicami kraju
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez AB Group z siedzibą w Białymstoku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
AB Group
abgroup.global
abgroup.global
Podobne ogłoszenia:
Jak wyróżnić ogłoszenie?
-
podbij
Przedstawiciel handlowy/ Przedstawicielka handlowa
dodano 8 dni 7 godz. temuFirma Milatrans.pl zatrudni przedstawicielkę/przedstawiciela handlowego Zakres obowiązków:- - N…Do uzgodnienia -
podbij
DORADCA KLIENTA, SPRZEDAŻ AGD, WSPÓŁPRACA Z ARCHITEKTAMI, SPRZEDAŻ INTERNETOWA
dodano 22 dni 3 godz. temuPrężnie działająca firma Premium Kitchen w branży dystrybucji sprzętu AGD i produkcji mebli, zatrudn…5 000,00 zł -
podbij
Doradca Klienta w salonie Sprzętu AGD i Mebli Kuchennych
dodano 19 dni 4 godz. temuFirma Premium Kitchen poszukuje do pracy na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży w salonie sprzętu A…5 000,00 zł
Informacje o ogłaszającym
office@XXXXXXXXXXXXXXXX« pokaż | |
602 XXX XXX« pokaż |
Obserwuj ogłoszenie
Wyślij znajomemu
Zgłoś naruszenie
Drukuj to ogłoszenie
387 wyświetleń
numer ogłoszenia: 1646552