Ogłoszenie archiwalne
GŁÓWNA KSIĘGOWA
Białystok, podlaskie, Polska
data dodania: 2019-12-03 11:24
oferta: Oferuję pracę - jestem pracodawcą
ogłoszeniodawca: Osoba prywatna
Rodzaj pracy : stała | Forma zatrudnienia: Do uzgodnienia | |
Wymiar zatrudnienia: pełny etat | ||
Wysokość wynagrodzenia: Do uzgodnienia |
Opis stanowiska:
- Koordynacja i kontrola działu księgowości, oraz odpowiedzialność za księgowe aspekty działalności firmy;
- Zapewnianie zgodności zapisów księgowych z obowiązującymi przepisami (VAT, CIT, Ustawa o Rachunkowości);
- Sporządzanie deklaracji CIT, VAT, VAT-UE, PFRON oraz nadzorowanie nad prawidłowością rozliczeń podatkowych;
- Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Zamykanie okresów finansowych oraz raportowaniu danych do Zarządu;
- Kontakt z instytucjami zewnętrznymi i sporządzanie sprawozdań na ich potrzeby, współpraca z audytorem (US, GUS, banki i inne);
- Wsparcie decyzyjne kierownictwa firmy w zakresie optymalnych rozwiązań finansowo-księgowych;
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych i nad płynnością finansową firmy;
- Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse/rachunkowość);
- Minimum 4-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku;
- Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków CIT, VAT, PIT;
- Doskonała wiedza z zakresu księgowości, rachunkowości oraz prawa podatkowego;
- Bardzo dobra znajomości pakietu MS OFFICE, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel;
- Samodzielność, umiejętność kierowania zespołem;
- Znajomość programu Optima
Oferujemy:
- Pracę od zaraz!
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych obowiązków;
- Pracę od poniedziałku do piątku;
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego
CV wraz z klauzulą proszę wysyłać na adres:
paulina.kolodziejczyk@prosolvers.pl
- Koordynacja i kontrola działu księgowości, oraz odpowiedzialność za księgowe aspekty działalności firmy;
- Zapewnianie zgodności zapisów księgowych z obowiązującymi przepisami (VAT, CIT, Ustawa o Rachunkowości);
- Sporządzanie deklaracji CIT, VAT, VAT-UE, PFRON oraz nadzorowanie nad prawidłowością rozliczeń podatkowych;
- Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Zamykanie okresów finansowych oraz raportowaniu danych do Zarządu;
- Kontakt z instytucjami zewnętrznymi i sporządzanie sprawozdań na ich potrzeby, współpraca z audytorem (US, GUS, banki i inne);
- Wsparcie decyzyjne kierownictwa firmy w zakresie optymalnych rozwiązań finansowo-księgowych;
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych i nad płynnością finansową firmy;
- Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse/rachunkowość);
- Minimum 4-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku;
- Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków CIT, VAT, PIT;
- Doskonała wiedza z zakresu księgowości, rachunkowości oraz prawa podatkowego;
- Bardzo dobra znajomości pakietu MS OFFICE, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel;
- Samodzielność, umiejętność kierowania zespołem;
- Znajomość programu Optima
Oferujemy:
- Pracę od zaraz!
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych obowiązków;
- Pracę od poniedziałku do piątku;
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego
CV wraz z klauzulą proszę wysyłać na adres:
paulina.kolodziejczyk@prosolvers.pl
Informacje o ogłaszającym
Obserwuj ogłoszenie
Wyślij znajomemu
Zgłoś naruszenie
Drukuj to ogłoszenie
778 wyświetleń
numer ogłoszenia: 1595530