Strona główna>
Praca>Informatyka, IT>szukam pracownika>Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników (pierwsza linia wsparcia)
Ogłoszenie archiwalne
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników (pierwsza linia wsparcia)
Białystok, podlaskie, Polska
data dodania: 2020-03-06 15:10
oferta: Oferuję pracę - jestem pracodawcą
ogłoszeniodawca: Firma / Agencja pośrednictwa
Rodzaj pracy : stała | Forma zatrudnienia: Do uzgodnienia | |
Wymiar zatrudnienia: pełny etat | ||
Wysokość wynagrodzenia: Do uzgodnienia |
Jeśli interesujesz się zagadnieniami informatycznymi i chciał(a)byś realizować
się w tej dziedzinie – dołącz do naszego Zespołu IT!
Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:
- Posiadasz wykształcenie średnie lub jesteś w trakcie studiów zaocznych
- Bez problemu poruszasz się w środowisku Windows
- Dobrze znasz pakiet MS OfficeInteresujesz się branżą IT
- Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym rozumienie dokumentacji technicznej
- Lubisz kontakt z ludźmi, jesteś osobą komunikatywną i umiesz współpracować z innymi
- Możesz podjąć pracę w pełnym wymiarze godzin (pn-pt 8-16)
Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:
- Kontakt z pracownikami firmy w zakresie przyjmowania i obsługi zgłoszeń użytkowników
- Weryfikacja i doprecyzowanie zgłoszeń użytkowników
- Zdalna diagnoza problemów w ramach pierwszej linii wsparcia oraz przekazywanie
zgłoszeń do drugiej linii
- Prowadzenie ewidencji oprogramowania i urządzeń
Jeśli jesteś zainteresowany/a, zapoznaj się z pełną treścią oferty i aplikuj już dziś!
https://skk.erecruiter.pl//Offer.aspx?oid=3093212&cfg=f8e3b512de1949debffd8d8f45349bd1&fromSkk=1583502965568&ejoId=29395&ejorId=46859&comId=20070066
się w tej dziedzinie – dołącz do naszego Zespołu IT!
Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:
- Posiadasz wykształcenie średnie lub jesteś w trakcie studiów zaocznych
- Bez problemu poruszasz się w środowisku Windows
- Dobrze znasz pakiet MS OfficeInteresujesz się branżą IT
- Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym rozumienie dokumentacji technicznej
- Lubisz kontakt z ludźmi, jesteś osobą komunikatywną i umiesz współpracować z innymi
- Możesz podjąć pracę w pełnym wymiarze godzin (pn-pt 8-16)
Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:
- Kontakt z pracownikami firmy w zakresie przyjmowania i obsługi zgłoszeń użytkowników
- Weryfikacja i doprecyzowanie zgłoszeń użytkowników
- Zdalna diagnoza problemów w ramach pierwszej linii wsparcia oraz przekazywanie
zgłoszeń do drugiej linii
- Prowadzenie ewidencji oprogramowania i urządzeń
Jeśli jesteś zainteresowany/a, zapoznaj się z pełną treścią oferty i aplikuj już dziś!
https://skk.erecruiter.pl//Offer.aspx?oid=3093212&cfg=f8e3b512de1949debffd8d8f45349bd1&fromSkk=1583502965568&ejoId=29395&ejorId=46859&comId=20070066
zobacz zdjęcia
Informacje o ogłaszającym
Obserwuj ogłoszenie
Wyślij znajomemu
Zgłoś naruszenie
Drukuj to ogłoszenie
481 wyświetleń
numer ogłoszenia: 1611147