Strona główna>
Motoryzacja>Przyczepy, naczepy>Naczepy>naczepa ciężarowa podkontenerowa cimc vehicles 45 FLW ultralekka
Ogłoszenie archiwalne
naczepa ciężarowa podkontenerowa cimc vehicles 45 FLW ultralekka
Białystok, podlaskie, Polska
data dodania: 2018-11-16 21:24
oferta: oferuję
ogłoszeniodawca: Właściciel
Rok produkcji: 2018 | Paliwo: - | Stan: nowy |
Pojemność silinika: - | Przebieg: 1 km |
Dane techniczne
Długość całkowita (rozsunięta) ca. mm 13,317
Długość całkowita (zsunięta) ca. mm 12,555
Szerokość zewnętrzna ca. mm 2,550
Tylna wysokość załadunkowa ca. mm 1,125
Wysokość podsiodłowa (bez ładunku) ca. mm 1,115
Położenie sworznia królewskiego względem środkowej osi mm 7,930
Rozstaw osi (1 oś – 2 oś / 2oś – 3 oś) mm 1,310/1,410
Dopuszczalny maksymalny nacisk na siodło (technicznie) kg 15,000
Dopuszczalne maksymalne obciążenie zespołu osi (technicznie) kg 27,000
Dopuszczalna masa całkowita (technicznie) kg 42,000
Masa własna pojazdu (bez koła zapasowego) ca. kg 3,900
Rama stalowa, spawana konstrukcja podłużnicowa z poprzecznymi profilami wzmacniającymi oraz zamkami kontenerowymi
2” sworzeń królewski JOST, demontowany, jednopozycyjny Przedni
rozsuw firmy JOST umożliwiający przewóz kontenerów 45’ bez przekroczenia
całkowitej długości zestawu
Odbój rampowy stalowy zintegrowany w tylnej belce ramy.
Zamki kontenerowe JOST
Podpory mechaniczne JOST 2x12T ze stopami podporowymi
4 pary pierścieni mocujących przykręcanych (niepełny standard RoRo)
Rama zabezpieczona antykorozyjnie przez proces KTL i malowana proszkowo – 10 lat gwarancji na korozję perforacyjną ramy.
Osie i zawieszenie:
Osie SAF INTRADISC z zawieszeniem pneumatycznym i hamulcami tarczowymi 430mm, ET120
Trzecia oś podnoszona pneumatycznie w pełni automatycznie. Zgodnie z
normami ECE. Dodatkowe sterowanie z kabiny ciągnika siodłowego możliwe.
Funkcja pomocy przy ruszaniu na osi pierwszej.
Zawór pneumatyczny regulacji podnoszenia do rampy z funkcją automatycznego powrotu do wysokości jazdy
Modulator WABCO EBS-E 2S/2M z systemem stabilizacji toru jazdy RSS i hamulcem postojowym
Zbiorniki sprężonego powietrza stalowe
Oświetlenie/system elektryczny:
Oświetlenie konturowe LED – 2 szt. z przodu, po 4 szt. na stronę i 2 szt z tyłu
Lampy tylne 4x3-komorowe HELLA, 24V częściowo LED
Złącze elektryczne 15-pin z przodu zgodne z wymaganiami ADR klas FL, OX, AT
Koła:
6x385/55 R 22.5, Westlake CR966A M+S, felgi stalowe ET120
Bez koła zapasowego
Przystosowanie do przewozu kontenerów:
45’ HiCube
40’ HiCube
45’ Euro
Kolorystyka:
Rama, osie, osłony przeciwwjazdowe boczne Czarny RAL 9005
Belka przeciwwjazdowa tył i wspornik lamp Czarny RAL 9005
Osie łącznie z piastą Czarny RAL 9005
Pierścienie mocujące Żółty Cynkowy RAL 1018
Boczne osłony przeciwwjazdowe Czarny RAL 9005
Obręcze kół Srebrny
Wyposażenie dodatkowe:
Skrzynka narzędziowa plastikowa 600mm
Odboje tylne stalowe
2 kliny pod koła
Plastikowe półbłotniki z systemem przeciwrozbryzgowym 6szt.
Oznaczenie konturowe odblaskowe – tył czerwone, boki białe
Dokument CoC EU
CENA 71 NETTO PLN
Długość całkowita (rozsunięta) ca. mm 13,317
Długość całkowita (zsunięta) ca. mm 12,555
Szerokość zewnętrzna ca. mm 2,550
Tylna wysokość załadunkowa ca. mm 1,125
Wysokość podsiodłowa (bez ładunku) ca. mm 1,115
Położenie sworznia królewskiego względem środkowej osi mm 7,930
Rozstaw osi (1 oś – 2 oś / 2oś – 3 oś) mm 1,310/1,410
Dopuszczalny maksymalny nacisk na siodło (technicznie) kg 15,000
Dopuszczalne maksymalne obciążenie zespołu osi (technicznie) kg 27,000
Dopuszczalna masa całkowita (technicznie) kg 42,000
Masa własna pojazdu (bez koła zapasowego) ca. kg 3,900
Rama stalowa, spawana konstrukcja podłużnicowa z poprzecznymi profilami wzmacniającymi oraz zamkami kontenerowymi
2” sworzeń królewski JOST, demontowany, jednopozycyjny Przedni
rozsuw firmy JOST umożliwiający przewóz kontenerów 45’ bez przekroczenia
całkowitej długości zestawu
Odbój rampowy stalowy zintegrowany w tylnej belce ramy.
Zamki kontenerowe JOST
Podpory mechaniczne JOST 2x12T ze stopami podporowymi
4 pary pierścieni mocujących przykręcanych (niepełny standard RoRo)
Rama zabezpieczona antykorozyjnie przez proces KTL i malowana proszkowo – 10 lat gwarancji na korozję perforacyjną ramy.
Osie i zawieszenie:
Osie SAF INTRADISC z zawieszeniem pneumatycznym i hamulcami tarczowymi 430mm, ET120
Trzecia oś podnoszona pneumatycznie w pełni automatycznie. Zgodnie z
normami ECE. Dodatkowe sterowanie z kabiny ciągnika siodłowego możliwe.
Funkcja pomocy przy ruszaniu na osi pierwszej.
Zawór pneumatyczny regulacji podnoszenia do rampy z funkcją automatycznego powrotu do wysokości jazdy
Modulator WABCO EBS-E 2S/2M z systemem stabilizacji toru jazdy RSS i hamulcem postojowym
Zbiorniki sprężonego powietrza stalowe
Oświetlenie/system elektryczny:
Oświetlenie konturowe LED – 2 szt. z przodu, po 4 szt. na stronę i 2 szt z tyłu
Lampy tylne 4x3-komorowe HELLA, 24V częściowo LED
Złącze elektryczne 15-pin z przodu zgodne z wymaganiami ADR klas FL, OX, AT
Koła:
6x385/55 R 22.5, Westlake CR966A M+S, felgi stalowe ET120
Bez koła zapasowego
Przystosowanie do przewozu kontenerów:
45’ HiCube
40’ HiCube
45’ Euro
Kolorystyka:
Rama, osie, osłony przeciwwjazdowe boczne Czarny RAL 9005
Belka przeciwwjazdowa tył i wspornik lamp Czarny RAL 9005
Osie łącznie z piastą Czarny RAL 9005
Pierścienie mocujące Żółty Cynkowy RAL 1018
Boczne osłony przeciwwjazdowe Czarny RAL 9005
Obręcze kół Srebrny
Wyposażenie dodatkowe:
Skrzynka narzędziowa plastikowa 600mm
Odboje tylne stalowe
2 kliny pod koła
Plastikowe półbłotniki z systemem przeciwrozbryzgowym 6szt.
Oznaczenie konturowe odblaskowe – tył czerwone, boki białe
Dokument CoC EU
CENA 71 NETTO PLN
71 000 PLN
zobacz zdjęcia
Informacje o ogłaszającym
507 XXX XXX« pokaż |
Obserwuj ogłoszenie
Wyślij znajomemu
Zgłoś naruszenie
Drukuj to ogłoszenie
399 wyświetleń
numer ogłoszenia: 1510346