Ogłoszenie archiwalne
Pracownik działu księgowości
Białystok, podlaskie, Polska
data dodania: 2021-02-09 15:35
oferta: Oferuję pracę - jestem pracodawcą
ogłoszeniodawca: Firma / Agencja pośrednictwa
Rodzaj pracy : stała | Forma zatrudnienia: Umowa o pracę | |
Wymiar zatrudnienia: pełny etat | ||
Wysokość wynagrodzenia: Do uzgodnienia |
AB GROUP jest dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży maszyn rolniczych i budowlanych. Działalność firmy obejmuje kupno i sprzedaż maszyn i urządzeń. Doświadczenie oraz wysokie kwalifikacje pracowników stworzyły solidny fundament do ekspansji na rynki Unii Europejskiej, Europy Wschodniej, Ameryki Południowej i Afryki. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika do działu księgowości i administracji i mamy świetną propozycje dla doświadczonej księgowej znającej język angielski.
Nasze wartości to: być przedsiębiorczym i zmierzyć się z każdym wyzwaniem, bo nie ma problemów, których nie da się rozwiązać. Zależy nam na relacjach długoterminowych- jesteśmy firmą budująca duch zespołu i współpracy, również z naszymi klientami, bo wierzymy w naszą wspólną przyszłość.
Jeżeli jesteś pełen entuzjazmu do pracy, znasz język angielski i jesteś komunikatywny, z pewnością znajdziesz wśród nas miejsce dla siebie.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za następujące obszary naszej działalności:
- obsługa kadr i płac, w tym:
• rozliczanie delegacji pracowniczych,
• rozliczanie czasu pracy,
• sporządzanie list płac,
• prowadzenie akt osobowych (około 20 pracowników).
- prowadzenie pełnej księgowości pod nadzorem głównej księgowej, w tym:
• nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych ich kontrola zgodnie z zasadami rachunkowości i przepisami podatkowymi,
• przygotowanie i weryfikacja plików JPK,
• sporządzanie sprawozdań oraz raportów na potrzeby GUS, banków, UM,
• sporządzanie deklaracji Intrastat, ZUS,
• wystawianie dokumentów sprzedaży, dokumentów magazynowych,
• prowadzenie kasy gotówkowej firmy,
• obsługa drukarki fiskalnej,
• zarządzanie środkami trwałymi,
• nadzór nad korespondencją firmy,
• zaopatrzenie w materiały biurowe,
• księgowanie faktur oraz innych dokumentów kosztowych,
• bieżąca analiza i uzgadnianie kont księgowych, dekretacja i księgowanie faktur, weryfikacja dokumentów księgowych pod względem rachunkowym i podatkowym,
• weryfikacja poprawności klasyfikacji kosztów, rozliczenia kosztów i przychodów oraz weryfikacja aktywów i pasywów poprzez kontrolę dokumentów oraz analizę zapisów i sald kont księgowych,
• analiza kont i rozrachunków z kontrahentami, bieżąca analiza zaliczek od klientów,
• potwierdzanie sald z klientami oraz wyjaśnianie rozbieżności,
• przygotowanie płatności dla dostawców,
• monitorowanie płatności klientów, windykacja należności, sporządzanie wezwań do zapłaty,
• księgowanie wyciągów bankowych,
• sprawdzanie i księgowanie raportów kasowych dot. sprzedaży zgodnie z przepisami o podatku VAT, weryfikacja zgodności z raportami fiskalnymi jak również z raportami sprzedaży,
• księgowanie i sprawdzanie płatności kartami.
Od kandydatów oczekujemy:
• kilkuletniego doświadczenia w księgowości na samodzielnym stanowisku, jest to dla nas warunek konieczny,
• mile widziana jest znajomość spraw kadrowo-płacowych,
• wykształcenia finansowego,
• znajomości języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym,
• praktycznej znajomości zasad księgowości i prawa bilansowego,
• podstawowej znajomości przepisów podatkowych,
• bardzo dobrej organizacji pracy oraz umiejętności analitycznego myślenia,
• znajomości przepisów związanych z WDT i WNT, eksport-import,
• doświadczenia w pracy z systemami ERP,
• znajomości Excel'a w stopniu pozwalającym na sporządzanie zestawień, wyliczeń, podsumowań,
• odpowiedzialności i zaangażowania,
• zainteresowania pogłębianiem wiedzy,
• umiejętności współpracy i dobrej komunikacji,
• umiejętności samodzielnej organizacji czasu pracy i samodzielnego rozwiązywania problemów,
• gotowości do zdobywania nowych kompetencji (w wielu obszarach bardziej zależy nam na tym, ile możesz się nauczyć, niż na tym co już umiesz),
Co oferujemy:
• stabilne zatrudnienie i umowę o pracę,
• rozwijającą pracę, pełną wyzwań i ciekawych zadań,
• atrakcyjne wynagrodzenie
Nasze wartości to: być przedsiębiorczym i zmierzyć się z każdym wyzwaniem, bo nie ma problemów, których nie da się rozwiązać. Zależy nam na relacjach długoterminowych- jesteśmy firmą budująca duch zespołu i współpracy, również z naszymi klientami, bo wierzymy w naszą wspólną przyszłość.
Jeżeli jesteś pełen entuzjazmu do pracy, znasz język angielski i jesteś komunikatywny, z pewnością znajdziesz wśród nas miejsce dla siebie.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za następujące obszary naszej działalności:
- obsługa kadr i płac, w tym:
• rozliczanie delegacji pracowniczych,
• rozliczanie czasu pracy,
• sporządzanie list płac,
• prowadzenie akt osobowych (około 20 pracowników).
- prowadzenie pełnej księgowości pod nadzorem głównej księgowej, w tym:
• nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych ich kontrola zgodnie z zasadami rachunkowości i przepisami podatkowymi,
• przygotowanie i weryfikacja plików JPK,
• sporządzanie sprawozdań oraz raportów na potrzeby GUS, banków, UM,
• sporządzanie deklaracji Intrastat, ZUS,
• wystawianie dokumentów sprzedaży, dokumentów magazynowych,
• prowadzenie kasy gotówkowej firmy,
• obsługa drukarki fiskalnej,
• zarządzanie środkami trwałymi,
• nadzór nad korespondencją firmy,
• zaopatrzenie w materiały biurowe,
• księgowanie faktur oraz innych dokumentów kosztowych,
• bieżąca analiza i uzgadnianie kont księgowych, dekretacja i księgowanie faktur, weryfikacja dokumentów księgowych pod względem rachunkowym i podatkowym,
• weryfikacja poprawności klasyfikacji kosztów, rozliczenia kosztów i przychodów oraz weryfikacja aktywów i pasywów poprzez kontrolę dokumentów oraz analizę zapisów i sald kont księgowych,
• analiza kont i rozrachunków z kontrahentami, bieżąca analiza zaliczek od klientów,
• potwierdzanie sald z klientami oraz wyjaśnianie rozbieżności,
• przygotowanie płatności dla dostawców,
• monitorowanie płatności klientów, windykacja należności, sporządzanie wezwań do zapłaty,
• księgowanie wyciągów bankowych,
• sprawdzanie i księgowanie raportów kasowych dot. sprzedaży zgodnie z przepisami o podatku VAT, weryfikacja zgodności z raportami fiskalnymi jak również z raportami sprzedaży,
• księgowanie i sprawdzanie płatności kartami.
Od kandydatów oczekujemy:
• kilkuletniego doświadczenia w księgowości na samodzielnym stanowisku, jest to dla nas warunek konieczny,
• mile widziana jest znajomość spraw kadrowo-płacowych,
• wykształcenia finansowego,
• znajomości języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym,
• praktycznej znajomości zasad księgowości i prawa bilansowego,
• podstawowej znajomości przepisów podatkowych,
• bardzo dobrej organizacji pracy oraz umiejętności analitycznego myślenia,
• znajomości przepisów związanych z WDT i WNT, eksport-import,
• doświadczenia w pracy z systemami ERP,
• znajomości Excel'a w stopniu pozwalającym na sporządzanie zestawień, wyliczeń, podsumowań,
• odpowiedzialności i zaangażowania,
• zainteresowania pogłębianiem wiedzy,
• umiejętności współpracy i dobrej komunikacji,
• umiejętności samodzielnej organizacji czasu pracy i samodzielnego rozwiązywania problemów,
• gotowości do zdobywania nowych kompetencji (w wielu obszarach bardziej zależy nam na tym, ile możesz się nauczyć, niż na tym co już umiesz),
Co oferujemy:
• stabilne zatrudnienie i umowę o pracę,
• rozwijającą pracę, pełną wyzwań i ciekawych zadań,
• atrakcyjne wynagrodzenie
AB Group
abgroup.global
abgroup.global
Informacje o ogłaszającym
office@XXXXXXXXXXXXXXXX« pokaż | |
602 XXX XXX« pokaż |
Obserwuj ogłoszenie
Wyślij znajomemu
Zgłoś naruszenie
Drukuj to ogłoszenie
827 wyświetleń
numer ogłoszenia: 1663001