Ogłoszenie archiwalne
Specjalista ds. Wsparcia Klienta
Białystok, podlaskie, Polska
data dodania: 2019-06-12 15:51
oferta: Oferuję pracę - jestem pracodawcą
ogłoszeniodawca: Firma / Agencja pośrednictwa
Rodzaj pracy : stała | Forma zatrudnienia: Umowa o pracę | |
Wymiar zatrudnienia: pełny etat | ||
Wysokość wynagrodzenia: Do uzgodnienia |
Kim jesteśmy?
Od 10 lat dostarczamy usługi telekomunikacyjne oraz oprogramowanie szerokiej grupie klientów biznesowych. Z naszych usług korzysta aktualnie 6 z 10 największych banków oraz 4 z 5 największych firm windykacyjnych w Polsce, największe sieci handlowe z branży fashion. Posiadamy ugruntowaną pozycję na rynku, bezpośrednio współpracujemy z polskimi i zagranicznymi operatorami GSM i telefonii stacjonarnej.
Nasze oczekiwania:
*Umiejętność analitycznego myślenia
*Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera oraz MS Excel
*Komunikatywność i wysoka kultura osobista
*Dokładność i bardzo dobra organizacja czasu pracy
*Umiejętność pracy pod presją czasu
*Samodzielność w podejmowaniu decyzji
*Umiejętność panowania nad emocjami
Dodatkowym atutem będzie:
*Doświadczenie na podobnym stanowisku
*Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
*Wykształcenie wyższe o profilu telekomunikacyjnym lub pokrewnym
Główne zadania:
*Weryfikacja oraz analiza zgłoszeń Klientów
*Współpraca z innymi działami mająca na celu sprawne rozwiązanie zgłaszanego problemu
*Bezpośredni kontakt z Klientami za pośrednictwem skrzynki e-mail oraz telefonu
*Tworzenie instrukcji oraz dokumentacji funkcjonalnej do usług
*Testowanie usług teleinformatycznych firmy Tide Software
*Czynny udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów dotyczących nowych funkcjonalności
*Budowanie relacji z Klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Oferujemy:
*Umowę o pracę na pełny etat w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, tworzącej innowacyjne rozwiązania
*Pracę w komfortowych warunkach (m.in. własny laptop, telefon komórkowy)
*Program szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (m.in. j. angielski, szkolenia produktowe, podstawy SQL)
*Stałe wynagrodzenia oraz kwartalny system premiowy po okresie próbnym
*Opiekę medyczną w uznanej ogólnopolskiej sieci przychodni
*Kartę sportową akceptowaną przez BenefitSystems
*Krajowe i zagraniczne wyjazdy integracyjne budujące Twoje relacje z innymi i dostarczające atrakcji
Szczegółowe informacje znajdują się pod adresem: https://www.tidesoftware.pl/o-nas/oferty-pracy/specjalista-ds-wsparcia-klienta-bialystok
Oferty CV z dopiskiem SPECJALISTA DS WSPARCIA KLIENTA prosimy przesłać na adres: praca.support@tidesoftware.pl
Wysyłając CV wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Tide Software Sp. z o.o., w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w tym procesie rekrutacyjnym. Zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.
Jeśli chcesz, byśmy odezwali się w przyszłości dopisz:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Tide Software Sp. z o.o., w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Wiem, że tę zgodę mogę cofnąć w każdej chwili.
Administrator Danych Osobowych: Tide Software Sp. z o.o., ul. Wiśniowa 8c, 05-500 Piaseczno, e-mail: info@tidesoftware.pl
Inspektor Ochrony Danych: IOD@tidesoftware.pl
Od 10 lat dostarczamy usługi telekomunikacyjne oraz oprogramowanie szerokiej grupie klientów biznesowych. Z naszych usług korzysta aktualnie 6 z 10 największych banków oraz 4 z 5 największych firm windykacyjnych w Polsce, największe sieci handlowe z branży fashion. Posiadamy ugruntowaną pozycję na rynku, bezpośrednio współpracujemy z polskimi i zagranicznymi operatorami GSM i telefonii stacjonarnej.
Nasze oczekiwania:
*Umiejętność analitycznego myślenia
*Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera oraz MS Excel
*Komunikatywność i wysoka kultura osobista
*Dokładność i bardzo dobra organizacja czasu pracy
*Umiejętność pracy pod presją czasu
*Samodzielność w podejmowaniu decyzji
*Umiejętność panowania nad emocjami
Dodatkowym atutem będzie:
*Doświadczenie na podobnym stanowisku
*Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
*Wykształcenie wyższe o profilu telekomunikacyjnym lub pokrewnym
Główne zadania:
*Weryfikacja oraz analiza zgłoszeń Klientów
*Współpraca z innymi działami mająca na celu sprawne rozwiązanie zgłaszanego problemu
*Bezpośredni kontakt z Klientami za pośrednictwem skrzynki e-mail oraz telefonu
*Tworzenie instrukcji oraz dokumentacji funkcjonalnej do usług
*Testowanie usług teleinformatycznych firmy Tide Software
*Czynny udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów dotyczących nowych funkcjonalności
*Budowanie relacji z Klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Oferujemy:
*Umowę o pracę na pełny etat w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, tworzącej innowacyjne rozwiązania
*Pracę w komfortowych warunkach (m.in. własny laptop, telefon komórkowy)
*Program szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (m.in. j. angielski, szkolenia produktowe, podstawy SQL)
*Stałe wynagrodzenia oraz kwartalny system premiowy po okresie próbnym
*Opiekę medyczną w uznanej ogólnopolskiej sieci przychodni
*Kartę sportową akceptowaną przez BenefitSystems
*Krajowe i zagraniczne wyjazdy integracyjne budujące Twoje relacje z innymi i dostarczające atrakcji
Szczegółowe informacje znajdują się pod adresem: https://www.tidesoftware.pl/o-nas/oferty-pracy/specjalista-ds-wsparcia-klienta-bialystok
Oferty CV z dopiskiem SPECJALISTA DS WSPARCIA KLIENTA prosimy przesłać na adres: praca.support@tidesoftware.pl
Wysyłając CV wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Tide Software Sp. z o.o., w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w tym procesie rekrutacyjnym. Zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.
Jeśli chcesz, byśmy odezwali się w przyszłości dopisz:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Tide Software Sp. z o.o., w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Wiem, że tę zgodę mogę cofnąć w każdej chwili.
Administrator Danych Osobowych: Tide Software Sp. z o.o., ul. Wiśniowa 8c, 05-500 Piaseczno, e-mail: info@tidesoftware.pl
Inspektor Ochrony Danych: IOD@tidesoftware.pl
Tagi:
zobacz zdjęcia
Informacje o ogłaszającym
Obserwuj ogłoszenie
Wyślij znajomemu
Zgłoś naruszenie
Drukuj to ogłoszenie
512 wyświetleń
numer ogłoszenia: 1563696