Ogłoszenie archiwalne
Specjalista ds. Wsparcia Klienta
Białystok, podlaskie, Polska
data dodania: 2019-08-19 09:41
oferta: Oferuję pracę - jestem pracodawcą
ogłoszeniodawca: Firma / Agencja pośrednictwa
Rodzaj pracy : stała | Forma zatrudnienia: Umowa o pracę | |
Wymiar zatrudnienia: pełny etat | ||
Wysokość wynagrodzenia: Do uzgodnienia |
Kim jesteśmy?
Od 10 lat dostarczamy usługi telekomunikacyjne
oraz oprogramowanie szerokiej grupie klientów biznesowych. Z naszych
usług korzysta aktualnie 6 z 10 największych banków oraz 4 z 5
największych firm windykacyjnych w Polsce, największe sieci handlowe z
branży fashion. Posiadamy ugruntowaną pozycję na rynku, bezpośrednio
współpracujemy z polskimi i zagranicznymi operatorami GSM i telefonii
stacjonarnej.
Nasze oczekiwania:
*Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera oraz MS Excel
*Komunikatywność i wysoka kultura osobista
*Dokładność i bardzo dobra organizacja czasu pracy
*Umiejętność pracy pod presją czasu
*Samodzielność w podejmowaniu decyzji
*Umiejętność panowania nad emocjami *Umiejętność analitycznego myślenia
Dodatkowym atutem będzie:
*Doświadczenie w pracy w Call Center (na stanowisku Supervisora lub min. pół roku w roli Agenta)
*Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Główne zadania:
*Weryfikacja oraz analiza zgłoszeń Klientów
*Współpraca z innymi działami mająca na celu sprawne rozwiązanie zgłaszanego problemu
*Bezpośredni kontakt z Klientami za pośrednictwem skrzynki e-mail oraz telefonu
*Tworzenie instrukcji oraz dokumentacji funkcjonalnej do usług
*Testowanie usług teleinformatycznych firmy Tide Software
*Czynny udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów dotyczących nowych funkcjonalności
*Budowanie relacji z Klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Oferujemy:
*Umowę o pracę na pełny etat w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, tworzącej innowacyjne rozwiązania
*Pracę w komfortowych warunkach (m.in. własny laptop, telefon komórkowy)
*Program szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (m.in. j. angielski, szkolenia produktowe, podstawy SQL)
*Stałe wynagrodzenia oraz kwartalny system premiowy po okresie próbnym
*Opiekę medyczną w uznanej ogólnopolskiej sieci przychodni
*Kartę sportową akceptowaną przez BenefitSystems
*Krajowe i zagraniczne wyjazdy integracyjne budujące Twoje relacje z innymi i dostarczające atrakcji
Szczegółowe
informacje znajdują się pod adresem:
https://www.tidesoftware.pl/o-nas/oferty-pracy/specjalista-ds-wsparcia-klienta-bialystok
Oferty CV z dopiskiem SPECJALISTA DS WSPARCIA KLIENTA prosimy przesłać na adres: praca.support@tidesoftware.pl
Wysyłając
CV wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w
dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Tide Software Sp. z o.o., w
tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w tym procesie
rekrutacyjnym. Zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.
Jeśli chcesz, byśmy odezwali się w przyszłości dopisz:
Wyrażam
zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych
dokumentach aplikacyjnych przez Tide Software Sp. z o.o., w tym
wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w przyszłych procesach
rekrutacyjnych. Wiem, że tę zgodę mogę cofnąć w każdej chwili.
Administrator Danych Osobowych: Tide Software Sp. z o.o., ul. Wiśniowa 8c, 05-500 Piaseczno, e-mail: info@tidesoftware.pl
Inspektor Ochrony Danych: IOD@tidesoftware.pl
Od 10 lat dostarczamy usługi telekomunikacyjne
oraz oprogramowanie szerokiej grupie klientów biznesowych. Z naszych
usług korzysta aktualnie 6 z 10 największych banków oraz 4 z 5
największych firm windykacyjnych w Polsce, największe sieci handlowe z
branży fashion. Posiadamy ugruntowaną pozycję na rynku, bezpośrednio
współpracujemy z polskimi i zagranicznymi operatorami GSM i telefonii
stacjonarnej.
Nasze oczekiwania:
*Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera oraz MS Excel
*Komunikatywność i wysoka kultura osobista
*Dokładność i bardzo dobra organizacja czasu pracy
*Umiejętność pracy pod presją czasu
*Samodzielność w podejmowaniu decyzji
*Umiejętność panowania nad emocjami *Umiejętność analitycznego myślenia
Dodatkowym atutem będzie:
*Doświadczenie w pracy w Call Center (na stanowisku Supervisora lub min. pół roku w roli Agenta)
*Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Główne zadania:
*Weryfikacja oraz analiza zgłoszeń Klientów
*Współpraca z innymi działami mająca na celu sprawne rozwiązanie zgłaszanego problemu
*Bezpośredni kontakt z Klientami za pośrednictwem skrzynki e-mail oraz telefonu
*Tworzenie instrukcji oraz dokumentacji funkcjonalnej do usług
*Testowanie usług teleinformatycznych firmy Tide Software
*Czynny udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów dotyczących nowych funkcjonalności
*Budowanie relacji z Klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Oferujemy:
*Umowę o pracę na pełny etat w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, tworzącej innowacyjne rozwiązania
*Pracę w komfortowych warunkach (m.in. własny laptop, telefon komórkowy)
*Program szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (m.in. j. angielski, szkolenia produktowe, podstawy SQL)
*Stałe wynagrodzenia oraz kwartalny system premiowy po okresie próbnym
*Opiekę medyczną w uznanej ogólnopolskiej sieci przychodni
*Kartę sportową akceptowaną przez BenefitSystems
*Krajowe i zagraniczne wyjazdy integracyjne budujące Twoje relacje z innymi i dostarczające atrakcji
Szczegółowe
informacje znajdują się pod adresem:
https://www.tidesoftware.pl/o-nas/oferty-pracy/specjalista-ds-wsparcia-klienta-bialystok
Oferty CV z dopiskiem SPECJALISTA DS WSPARCIA KLIENTA prosimy przesłać na adres: praca.support@tidesoftware.pl
Wysyłając
CV wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w
dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Tide Software Sp. z o.o., w
tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w tym procesie
rekrutacyjnym. Zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.
Jeśli chcesz, byśmy odezwali się w przyszłości dopisz:
Wyrażam
zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych
dokumentach aplikacyjnych przez Tide Software Sp. z o.o., w tym
wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w przyszłych procesach
rekrutacyjnych. Wiem, że tę zgodę mogę cofnąć w każdej chwili.
Administrator Danych Osobowych: Tide Software Sp. z o.o., ul. Wiśniowa 8c, 05-500 Piaseczno, e-mail: info@tidesoftware.pl
Inspektor Ochrony Danych: IOD@tidesoftware.pl
Podobne ogłoszenia:
Jak wyróżnić ogłoszenie?
-
podbij
Poszukujemy na stanowisko - specjalista ds. exportu
dodano 22 dni 18 godz. temuFirma 4Exactly Sp. z o.o. działająca na terenie całej Polski, z siedzibą w Białymstoku poszukuje pra…Do uzgodnienia
zobacz zdjęcia
Informacje o ogłaszającym
Obserwuj ogłoszenie
Wyślij znajomemu
Zgłoś naruszenie
Drukuj to ogłoszenie
542 wyświetleń
numer ogłoszenia: 1576902