Strona główna>
Praca>Obsługa klienta, call center>szukam pracownika>Specjalista ds. wsparcia technicznego
Ogłoszenie archiwalne
Specjalista ds. wsparcia technicznego
Białystok, podlaskie, Polska
data dodania: 2019-04-02 17:49
oferta: Oferuję pracę - jestem pracodawcą
ogłoszeniodawca: Firma / Agencja pośrednictwa
Rodzaj pracy : stała | Forma zatrudnienia: Umowa o pracę | |
Wymiar zatrudnienia: pełny etat | ||
Wysokość wynagrodzenia: Do uzgodnienia |
Firma z branży telekomunikacyjnej poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia technicznego
Zakres wybranych obowiązków:
- nadzór nad prawidłową pracą sieci telekomunikacyjnych w technologiachETHERNET, WLAN, FTTH, RF.
- wsparcie techniczne klientów - helpdesk
Oczekiwania wobec kandydatów:
- dobra znajomość technologii sieciowych ETHERNET, WLAN, FTTH, RF
- znajomość konfiguracji TCP/IP w systemach operacyjnych rodziny Windows
- podstawowa znajomość systemu Linux
- komunikatywność
- odporność na stres
- doświadczenie w pracy z sieciami lan / wlan
- zdolność szybkiego uczenia się i chęć pogłębiania wiedzy
Oferujemy:
- ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole
- wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i umiejętności
Osoby zainteresowane, prosimy o przysłanie CV na adres: rekrutacja@koba.pl
W temacie maila prosimy podać nazwę stanowiska: Specjalista ds. wsparcia technicznego
Wysyłając swoje dokumenty aplikacyjne, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych
osobowych zawartych w tych dokumentach aplikacyjnych przez Koba Sp. z o.o. z
siedzibą w Białymstoku, ul. Mieszka I 4 lok 226, w celu udziału w prowadzonym
procesie rekrutacyjnym. Masz prawo w dowolnym momencie wycofać swoją zgodę,
kierując informację o jej wycofaniu do Koba Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku
na adres e-mail rekrutacja@koba.pl Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z
prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Administratorem Państwa danych osobowych jest Koba Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, ul. Mieszka I 4 lok 226.
Więcej informacji pod linkiem https://static.koba.pl/uploads/2018/06/Rodo.pdf
Specjalista ds. wsparcia technicznego
Zakres wybranych obowiązków:
- nadzór nad prawidłową pracą sieci telekomunikacyjnych w technologiachETHERNET, WLAN, FTTH, RF.
- wsparcie techniczne klientów - helpdesk
Oczekiwania wobec kandydatów:
- dobra znajomość technologii sieciowych ETHERNET, WLAN, FTTH, RF
- znajomość konfiguracji TCP/IP w systemach operacyjnych rodziny Windows
- podstawowa znajomość systemu Linux
- komunikatywność
- odporność na stres
- doświadczenie w pracy z sieciami lan / wlan
- zdolność szybkiego uczenia się i chęć pogłębiania wiedzy
Oferujemy:
- ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole
- wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i umiejętności
Osoby zainteresowane, prosimy o przysłanie CV na adres: rekrutacja@koba.pl
W temacie maila prosimy podać nazwę stanowiska: Specjalista ds. wsparcia technicznego
Wysyłając swoje dokumenty aplikacyjne, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych
osobowych zawartych w tych dokumentach aplikacyjnych przez Koba Sp. z o.o. z
siedzibą w Białymstoku, ul. Mieszka I 4 lok 226, w celu udziału w prowadzonym
procesie rekrutacyjnym. Masz prawo w dowolnym momencie wycofać swoją zgodę,
kierując informację o jej wycofaniu do Koba Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku
na adres e-mail rekrutacja@koba.pl Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z
prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Administratorem Państwa danych osobowych jest Koba Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, ul. Mieszka I 4 lok 226.
Więcej informacji pod linkiem https://static.koba.pl/uploads/2018/06/Rodo.pdf
zobacz zdjęcia
Informacje o ogłaszającym
Obserwuj ogłoszenie
Wyślij znajomemu
Zgłoś naruszenie
Drukuj to ogłoszenie
358 wyświetleń
numer ogłoszenia: 1548610