Ogłoszenie archiwalne


Manager Fundacji DES
Białystok, podlaskie, Polska
data dodania: 2022-11-29 12:16
oferta: Oferuję pracę - jestem pracodawcą
ogłoszeniodawca: Firma / Agencja pośrednictwa
Rodzaj pracy : stała | Forma zatrudnienia: Umowa o pracę | |
Wymiar zatrudnienia: pełny etat | ||
Wysokość wynagrodzenia: Do uzgodnienia |
Fundacja Dual Education System powstała by wdrażać system kształcenia dualnego, który łączy naukę z pracą. Taki system jest wysoko ceniony w krajach Europy Zachodniej, ponieważ naukę opiera o zasadę „learning by doing”.
Miejsce pracy: Białystok / Przędzalniana 8a
Zakres obowiązków:- Kompleksowe zarządzanie Fundacją we współpracy z zarządem;- Zarządzanie finansami Fundacji we współpracy z zarządem, księgową (w tym tworzenie budżetu organizacji oraz nadzór nad finansami poszczególnych projektów);- Dbanie o zespół i współpracowników Fundacji (m.in. rekrutacje, wprowadzanie do organizacji, udział w rozmowach okresowych, rozwój pracowników);- Rozwój Fundacji (w ścisłej współpracy z zarządem), w tym współtworzenie projektów, współpraca z partnerami;- Nawiązywanie kontaktów i reprezentowanie Fundacji;- Współpraca z organizacjami rządowymi i pozarządowymi, w tym z Ministerstwem Edukacji i Nauki, Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej;- Współpraca z organizacjami zrzeszającymi przedsiębiorców i pracodawców takimi jak Business Centre Club, Lewiatan, Pracodawcy RP, Polska Rada Biznesu, Krajowa Izba Gospodarcza;- Koordynacja projektów z obszarów działalności Fundacji;- Inicjowanie projektów z obszarów pozyskiwania finansowania;- Wspomaganie działań Centrum Kształcenia Zawodowego w zakresie koordynacji turnusów dokształcania pracowników młodocianych;- Promocja szkolnictwa branżowego na terenie województwa podlaskiego.- Nadzór nad promocją działań Fundacji, m.in. poprzez dbanie o aktualność i adekwatność informacji na stronie internetowej Fundacji, we współpracy z działem marketingu;- Bieżące monitorowanie oraz przygotowywanie okresowych i końcowych sprawozdań z działań i rezultatów projektu oraz wydatków: bieżące uzupełnianie sprawozdań finansowych i merytorycznych, przygotowanie tabeli ewaluacyjnych i monitoringowych.
Oczekujemy:- Doświadczenia na zbliżonym stanowisku lub co najmniej Koordynatora/ ki dużego projektu;- Doświadczenie w zarządzaniu finansami organizacji oraz współpracy z księgowością;- Doświadczenie w zarządzaniu zespołami;- Umiejętności związane z prowadzeniem biura (m.in. archiwizacja dokumentów, przygotowywanie umów i rachunków);- Umiejętności pracy metodą projektu, w tym tworzenia wniosków o dofinansowanie. Znajomości organizacji pracy przedsiębiorstw- Znajomości przepisów prawa oświatowego, systemu SiO.- Pracowitości i sumienności, samodzielności i operatywności;- Czynnego prawa jazdy kategorii B;- Mile widziane doświadczenie w pracy w szkole branżowej, technicznej.
Osobom spełniającym powyższe wymagania, oferujemy: Wynagrodzenie dostosowane do umiejętności i doświadczenia.Różnorodną pracę zadaniowa w przyjaznej atmosferze.
Miejsce pracy: Białystok / Przędzalniana 8a
Zakres obowiązków:- Kompleksowe zarządzanie Fundacją we współpracy z zarządem;- Zarządzanie finansami Fundacji we współpracy z zarządem, księgową (w tym tworzenie budżetu organizacji oraz nadzór nad finansami poszczególnych projektów);- Dbanie o zespół i współpracowników Fundacji (m.in. rekrutacje, wprowadzanie do organizacji, udział w rozmowach okresowych, rozwój pracowników);- Rozwój Fundacji (w ścisłej współpracy z zarządem), w tym współtworzenie projektów, współpraca z partnerami;- Nawiązywanie kontaktów i reprezentowanie Fundacji;- Współpraca z organizacjami rządowymi i pozarządowymi, w tym z Ministerstwem Edukacji i Nauki, Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej;- Współpraca z organizacjami zrzeszającymi przedsiębiorców i pracodawców takimi jak Business Centre Club, Lewiatan, Pracodawcy RP, Polska Rada Biznesu, Krajowa Izba Gospodarcza;- Koordynacja projektów z obszarów działalności Fundacji;- Inicjowanie projektów z obszarów pozyskiwania finansowania;- Wspomaganie działań Centrum Kształcenia Zawodowego w zakresie koordynacji turnusów dokształcania pracowników młodocianych;- Promocja szkolnictwa branżowego na terenie województwa podlaskiego.- Nadzór nad promocją działań Fundacji, m.in. poprzez dbanie o aktualność i adekwatność informacji na stronie internetowej Fundacji, we współpracy z działem marketingu;- Bieżące monitorowanie oraz przygotowywanie okresowych i końcowych sprawozdań z działań i rezultatów projektu oraz wydatków: bieżące uzupełnianie sprawozdań finansowych i merytorycznych, przygotowanie tabeli ewaluacyjnych i monitoringowych.
Oczekujemy:- Doświadczenia na zbliżonym stanowisku lub co najmniej Koordynatora/ ki dużego projektu;- Doświadczenie w zarządzaniu finansami organizacji oraz współpracy z księgowością;- Doświadczenie w zarządzaniu zespołami;- Umiejętności związane z prowadzeniem biura (m.in. archiwizacja dokumentów, przygotowywanie umów i rachunków);- Umiejętności pracy metodą projektu, w tym tworzenia wniosków o dofinansowanie. Znajomości organizacji pracy przedsiębiorstw- Znajomości przepisów prawa oświatowego, systemu SiO.- Pracowitości i sumienności, samodzielności i operatywności;- Czynnego prawa jazdy kategorii B;- Mile widziane doświadczenie w pracy w szkole branżowej, technicznej.
Osobom spełniającym powyższe wymagania, oferujemy: Wynagrodzenie dostosowane do umiejętności i doświadczenia.Różnorodną pracę zadaniowa w przyjaznej atmosferze.
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |



Video:

zobacz zdjęcia
Informacje o ogłaszającym
![]() |
marketing@XXXXXXXXXXXXXXXXX« pokaż |
![]() |
500 XXX XXX« pokaż |
Obserwuj ogłoszenie
Wyślij znajomemu
Zgłoś naruszenie
Drukuj to ogłoszenie
354 wyświetleń
numer ogłoszenia: 1732278