Ogłoszenie archiwalne
zamknij

Social Customer Care Supervisor

Białystok,  podlaskie,  Polska
data dodania: 2021-04-28 08:46
oferta: Oferuję pracę - jestem pracodawcą
ogłoszeniodawca: Firma / Agencja pośrednictwa
Rodzaj pracy : stała Forma zatrudnienia: Do uzgodnienia
Wymiar zatrudnienia: pełny etat
Wysokość wynagrodzenia: Do uzgodnienia
Grupa dentsu działa w 110 krajach na całym świecie, zatrudniając ponad 45 000 ekspertów. W Polsce działa w obecnym kształcie od 2005 roku i zatrudnia około 700 osób obsługujących ponad 200 klientów.

dentsu
dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową.

Obecnie szukamy osoby na stanowisko:
Social Customer Care Supervisor

Jakie zadania na Ciebie czekają?
- zarządzanie zespołem zajmującym się prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych - dbanie o jakość obsługi projektów, wdrażanie nowych projektów do procesu obsługi, rekrutacja oraz wdrażanie nowych pracowników, wsparcie pracowników w rozwoju kompetencji, wsparcie zespołu w bieżącej obsłudze projektów,
- monitorowanie działań komunikacyjnych na profilach klientów,
- przygotowanie raportów i prezentacja wniosków przed klientem,
- praca z wykorzystaniem narzędzi wspomagających obsługę marek w Social Media,
- współpraca z innymi zespołami w zakresie obsługiwanych projektów.

Napisz do nas jeśli:
 - posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- interesujesz się Social Mediami (znajomość specyfiki komunikacji w serwisach: Twitter, Facebook, Instagram, Youtube) bądź posiadasz doświadczenie w tym obszarze,
- masz lekkie pióro, a umiejętności językowe i edytorskie są Twoją mocną stroną,
- komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim,
- cechuje Cię sumienność, odpowiedzialność, doskonała organizacja pracy,
- chcesz się rozwijać w obszarach takich jak Social Media, Marketing.

Oferujemy:
- pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, będącej częścią globalnej struktury organizacyjnej,
- realizację zadań dla międzynarodowych klientów,
- ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych oraz możliwości rozwoju w obszarze komunikacji Social Mediowej,
- pracę w nowoczesnym i komfortowym biurze zgodnie z ideą work-life-balance, w okresie pandemii możliwość pracy zdalnej,
- przyjazną i swobodną atmosferę pracy.

Czekamy na Twoje CV: https://dentsuaegis.wd3.myworkdayjobs.com/pl-PL/DAN_GLOBAL/job/Bialystok/Social-Customer-Care-Supervisor_R0947216-1


Poprzednie Następne

zobacz zdjęcia
Informacje o ogłaszającym
Obserwuj ogłoszenie
Wyślij znajomemu
Zgłoś naruszenie
Drukuj to ogłoszenie
Wyślij znajomemu
Podaj e-mail adresata
Błąd
Podaj Twój e-mail
Błąd
Błąd
capcha
aby zmienić obrazek, kliknij na niego
Przepisz tutaj powyższy kod
Błąd
Poleć
Zgłoś naruszenie
(niechciana reklama)
Błąd
(umieszczone w nieprawidłowej kategorii)
(zabroniona, np. lekarstwa)
(ogłoszenie jest już nieaktualne)
(jeśli podejrzewasz, że ogłoszenie jest oszustwem)
Błąd
capcha
aby zmienić obrazek, kliknij na niego
Przepisz tutaj powyższy kod
Błąd
Zgłoś
321 wyświetleń
numer ogłoszenia: 1672566