Ogłoszenie archiwalne
Social Customer Care Supervisor
Białystok, podlaskie, Polska
data dodania: 2021-04-28 08:46
oferta: Oferuję pracę - jestem pracodawcą
ogłoszeniodawca: Firma / Agencja pośrednictwa
Rodzaj pracy : stała | Forma zatrudnienia: Do uzgodnienia | |
Wymiar zatrudnienia: pełny etat | ||
Wysokość wynagrodzenia: Do uzgodnienia |
Grupa dentsu działa w 110 krajach na całym świecie, zatrudniając ponad 45 000 ekspertów. W Polsce działa w obecnym kształcie od 2005 roku i zatrudnia około 700 osób obsługujących ponad 200 klientów.
dentsu dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową.
Obecnie szukamy osoby na stanowisko:
Social Customer Care Supervisor
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- zarządzanie zespołem zajmującym się prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych - dbanie o jakość obsługi projektów, wdrażanie nowych projektów do procesu obsługi, rekrutacja oraz wdrażanie nowych pracowników, wsparcie pracowników w rozwoju kompetencji, wsparcie zespołu w bieżącej obsłudze projektów,
- monitorowanie działań komunikacyjnych na profilach klientów,
- przygotowanie raportów i prezentacja wniosków przed klientem,
- praca z wykorzystaniem narzędzi wspomagających obsługę marek w Social Media,
- współpraca z innymi zespołami w zakresie obsługiwanych projektów.
Napisz do nas jeśli:
- posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- interesujesz się Social Mediami (znajomość specyfiki komunikacji w serwisach: Twitter, Facebook, Instagram, Youtube) bądź posiadasz doświadczenie w tym obszarze,
- masz lekkie pióro, a umiejętności językowe i edytorskie są Twoją mocną stroną,
- komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim,
- cechuje Cię sumienność, odpowiedzialność, doskonała organizacja pracy,
- chcesz się rozwijać w obszarach takich jak Social Media, Marketing.
Oferujemy:
- pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, będącej częścią globalnej struktury organizacyjnej,
- realizację zadań dla międzynarodowych klientów,
- ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych oraz możliwości rozwoju w obszarze komunikacji Social Mediowej,
- pracę w nowoczesnym i komfortowym biurze zgodnie z ideą work-life-balance, w okresie pandemii możliwość pracy zdalnej,
- przyjazną i swobodną atmosferę pracy.
Czekamy na Twoje CV: https://dentsuaegis.wd3.myworkdayjobs.com/pl-PL/DAN_GLOBAL/job/Bialystok/Social-Customer-Care-Supervisor_R0947216-1
dentsu dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową.
Obecnie szukamy osoby na stanowisko:
Social Customer Care Supervisor
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- zarządzanie zespołem zajmującym się prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych - dbanie o jakość obsługi projektów, wdrażanie nowych projektów do procesu obsługi, rekrutacja oraz wdrażanie nowych pracowników, wsparcie pracowników w rozwoju kompetencji, wsparcie zespołu w bieżącej obsłudze projektów,
- monitorowanie działań komunikacyjnych na profilach klientów,
- przygotowanie raportów i prezentacja wniosków przed klientem,
- praca z wykorzystaniem narzędzi wspomagających obsługę marek w Social Media,
- współpraca z innymi zespołami w zakresie obsługiwanych projektów.
Napisz do nas jeśli:
- posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- interesujesz się Social Mediami (znajomość specyfiki komunikacji w serwisach: Twitter, Facebook, Instagram, Youtube) bądź posiadasz doświadczenie w tym obszarze,
- masz lekkie pióro, a umiejętności językowe i edytorskie są Twoją mocną stroną,
- komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim,
- cechuje Cię sumienność, odpowiedzialność, doskonała organizacja pracy,
- chcesz się rozwijać w obszarach takich jak Social Media, Marketing.
Oferujemy:
- pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, będącej częścią globalnej struktury organizacyjnej,
- realizację zadań dla międzynarodowych klientów,
- ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych oraz możliwości rozwoju w obszarze komunikacji Social Mediowej,
- pracę w nowoczesnym i komfortowym biurze zgodnie z ideą work-life-balance, w okresie pandemii możliwość pracy zdalnej,
- przyjazną i swobodną atmosferę pracy.
Czekamy na Twoje CV: https://dentsuaegis.wd3.myworkdayjobs.com/pl-PL/DAN_GLOBAL/job/Bialystok/Social-Customer-Care-Supervisor_R0947216-1
zobacz zdjęcia
Informacje o ogłaszającym
Obserwuj ogłoszenie
Wyślij znajomemu
Zgłoś naruszenie
Drukuj to ogłoszenie
323 wyświetleń
numer ogłoszenia: 1672566